• Homepage
  • Portfolio
    • Toon alles
    • Huisstijl
    • Print
    • Web
    • Sorteer op klant
  • Over Judith Klijn
  • Opdrachtgevers
  • Contact
  • Portfolio
  • Over Judith Klijn
  • Opdrachtgevers
  • Contact
  • Toon alles
  • Huisstijl
  • Print
  • Web
  • Sorteer op klant



Artishock eventmarketing

Artishock is een evenementenbureau in 's-Hertogenbosch. Zij organiseren grote evenementen zoals Koningsdag, Swim to fight cancer, Vestingloop en diverse andere landelijke en regionale evenementen. Als freelance vormgever word ik zo nu en dan gevraagd om mee te werken aan een project.

World Wide Wageningen Alumni Day

In opdracht van Artishock voor Wageningen University & Research

Tijdens het jubileumjaar van Wageningen University werd een Alumni Day georganiseerd voor alle ex-studenten. Artishock ontwikkelde voor deze dag een festivalterrein waarin een feestelijk en inhoudelijk programma plaatsvond voor ca. 1.800 alumni. Één van de hoogtepunten werd gevormd door het bezoek van koning Willem-Alexander. Artishock heeft me gevraagd of ik diverse grafische uitingen wilde ontwikkelen waaronder: de look&feel van het festivalterrein, pos materiaal zoals folders, belettering, uitnodigingen en online materialen. Dit alles in nauwe samenwerking met de creatieve afdeling van Artishock.

Terug naar alle projecten <<

Artishock eventmarketing

Artishock is een evenementenbureau in 's-Hertogenbosch. Zij organiseren grote evenementen zoals Koningsdag, Swim to fight cancer, Vestingloop en diverse andere landelijke en regionale evenementen. Als freelance vormgever word ik zo nu en dan gevraagd om mee te werken aan een project.

World Wide Wageningen Alumni Day

In opdracht van Artishock voor Wageningen University & Research

Tijdens het jubileumjaar van Wageningen University werd een Alumni Day georganiseerd voor alle ex-studenten. Artishock ontwikkelde voor deze dag een festivalterrein waarin een feestelijk en inhoudelijk programma plaatsvond voor ca. 1.800 alumni. Één van de hoogtepunten werd gevormd door het bezoek van koning Willem-Alexander. Artishock heeft me gevraagd of ik diverse grafische uitingen wilde ontwikkelen waaronder: de look&feel van het festivalterrein, pos materiaal zoals folders, belettering, uitnodigingen en online materialen. Dit alles in nauwe samenwerking met de creatieve afdeling van Artishock.

Terug naar alle projecten <<

Judith Klijn | Freelance grafisch ontwerper | t 06 30 97 43 01 | e info@studiojudithklijn.nl